Често задавани въпроси (FAQ)
?
Как да избера цвят на продукт?

Когато кликнете върху продукт, отстрани на него има падащо меню "цвят". Когато изберете цвят от падащото меню, се изобразява и съответстващата му снимка.

?
Как да поръчам?
  1. Натиснете бутона „купи” на избрания от Вас продукт и той автоматично ще се добави в пазарската количката
  2. Когато сте добавили продуктите, натиснете бутона на количката и после „поръчай
  3. Попълнете Вашите данни, като в полето „коментар” можете да оставите забележка за избраните продукти или доставката на поръчката
  4. За да завършите поръчката, натиснете „продължи” и се уверете, че данните са изписани правилно. Накрая натиснете „поръчай
?
Мога ли да направя поръчка без да се регистрирам в сайта?

Можете, но е препоръчително да направите регистрация, за да може да следите статуса на вашата поръчка, и за да не се налага всеки път да попълвате данните си.

?
Как да разбера, че поръчката ми е потвърдена?

След като завършите поръчката, автоматично получавата имейл, който потвърждава направената поръчка.

?
Как ще получа поръчката и колко е цената за доставка?

Доставките се извършват от куриерска фирма Лео Експрес. За поръчки над 49 лв. доставката за цялата страна е БЕЗПЛАТНА. За поръчки под 49 лв. цената за доставка за София е 4,00лв., а за останалите градове – 4,25лв.

 

В деня на доставка ще получите SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката, както и име и телефонен номер на куриера, в случай че искате да промените времето или мястото на получаване. Прочетете повече в нашите условия за доставка

?
Какви са начините на плащане?

Можете да платите с наложен платеж. Плащането с наложен платеж се осъществява на място при получаване на пратката и се заплаща на куриера.

?
Към кого да се обърна за допълнителни въпроси?

Можете да се свържете с отдел Обслужване на клиенти на имейл адрес info@dodis.bg или на телефонен номер: +35928087840

?
Издавате ли фактура на юридическо лице?

Разбира се! Необходимо е само в първа стъпка на количката да маркирате "Желая да ми бъде издадена фактура" и да ни оставите данните на фирмата в полето.

?
Как да използвам код за отстъпка?

На стъпка 2 от чекаута, преди да потвърдите поръчката, има празно поле Код за отстъпка (промо код), където да го въведете. След това натиснете "провери" и автоматично ще се изчисли.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас