Условия за връщане

Рекламации
При получаване на стоката следва да проверите за несъответствия: констатирани липси, дефекти на стоката, несъответствие с обявения размер, несъответствие с обявената търговска марка. В случай, че установите такива следва да направите рекламация по реда на чл.125 от ЗЗП. При гореспоменатите констатации за несъответствие, следва да предявявите рекламция съгласно Чл.112 и Чл.113 от ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ - в сила от 10.06.2006

 

Задължение на клиента (получателя) е да отвори доставената пратка в момента на нейното получаване, в присъствие на куриера, и да провери за щети по пратката или липси от нейното съдържание, които се дължат вследствие на транспортирането. Не носим отговорност за липси и настъпили механични проблеми след преминаване на стоката във ваши ръце.

* Повторното изпращане на стоки и документи с куриер са за сметка на получателя.

 

 

Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, с който се попълва констативен протокол в три еднообрзани екземпляра. Констативният протокол е задължителен за валидността на покритите от застраховката щети и липси по пратката. Клиентът (получателят на пратката) е длъжен да изиска оригинала и копие от протокола, след което да се свърже с представител на фирмата за завеждане на рекламацията. Додис Интернационал ООД се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.

 

  1. Съгласно Общите условия на платформата за електронна търговия и в съответствие със Закона за защита на потребителите (ЗЗП), вие имате право да се откажете от закупените продукти в срок до 14 дни, считано от датата, на която сте получили стоките.
  2. Ако желаете да върнете стоки, моля свържете се с нас чрез формата за контакт или на тел. +35928087840/ имейл orders@dodis.bg
  3. Изпратете ни вашия имейл адрес, номера на поръчката и причината, поради която желаете да върнете един или няколко продукта.
  4. Непосредствено след получаване на вашето запитване, ние ще потвърдим на вашия имейл и/или по телефона и ще изпратим куриер, който да вземе продуктите от вас.
  5. След като получим продуктите, ще проверим дали те отговарят на оригиналното състояние и вида, в който са Ви били продадени, като ще Ви уведомим, ако установим евентуални забележки, намаляващи стойността им.
  6. Ако желаете възстановяване на сумата, ще изпратим куриер, който да Ви изплати стойността на върнатите продукти. Срокът за възстановяване на сумата към вас е не по-късно от 14 дни считано от датата, на която ни информирате за вашето решение за отказ от продуктите.
  7. В случай, че рекламацията се дължи на констатирани липси, неописани дефекти на продуктите, несъответствие с обявените размери или несъответствие с обявената търговска марка, куриерските разходи са за наша сметка.
  8. При всички останали случаи, ние приспадаме от дължимата Ви сума, разход в размер на 1 куриерска услуга (за взимане на продуктите от Вас) на стойност равна на цената за доставка до вашето населено място.